Toyota pomoć na cesti

Budite bezbrižni u vožnji zahvaljujući programu Toyota Eurocare. Kao dio naše predanosti zadovoljstvu stranaka, Toyota sa ponosom pruža strankama usluge Toyota Eurocare tokom 10 godina nakon kupovine vozila. Toyotina neprekidna posvećenost kvaliteti, stručnost i pogodnosti koje nudi program Toyota Eurocare, znači da nikada ne morate brinuti kada se u vožnji pojavi neki problem — pomoći ćemo vam da što prije nastavite put.
Toyota Roadside Assistance

Vi vozite, Toyota brine.

Imate li bilo kakav problem, u bilo koje vrijeme sa svojom Toyotom?

Nalazite se u Bosni i Hercegovini, nazovite: 0800 20 215

Nalazite se u inostranstvu, nazovite: +387 33 606 000

Šta pokriva program pomoći na cesti Toyota Eurocare?

Mechanical Breakdown

Mehanički kvar

Ako se vaš automobil pokvari, pobrinut ćemo se da što prije nastavite vožnju.
Accident

Nesreća

U slučaju nesreće možemo vam pomoći da vi, i vaša Toyota, što prije nastavite vožnju.
Pilot error issues

Propust vozača

U slučaju teškoća kao što su nedostatak goriva, prazan akumulator, prazna guma, gubitak ključeva ili zaključani ključevi, tu smo da to riješimo.
  • Šta je uključeno?

    • Vuča vozila
    • Opcija zamjenskog vozila
    • Mogućnost prevoza popravljenog vozila
    • Nastavak putovanja
    • Hotelski smještaj ako vaše vozilo nije pokretno 

Koje su usluge uključene u program Toyota Eurocare?

  • Toyota Eurocare će dogovoriti odlazak vozila u najbliži ovlašteni Toyota servis.
  • Ako je vozilo potrebno smjestiti na sigurno tokom čekanja na prevoz, Toyota Eurocare će organizovati i platiti trošak smještaja do najveće cijene od 74 €.
  • Kompanija koja pruža pomoć na cesti će isto tako dogovoriti prevoz bilo kakve prikolice (standardna kugla vučne kuke od 50 mm) koju vuče zahvaćeno vozilo, do istog ovlaštenog Toyota servisa.

  • Toyota Eurocare je pri ruci i za davanje savjeta ili prenošenja poruke nekome tko treba biti obaviješten o problemu s vozilom. 
  • Ako se kvar dogodi više od 50 km od prebivališta korisnika, možda nećemo moći pokriti sve troškove rješavanja problema, ali ćemo vam pomoći u pronalaženju rješenja.

  • Ako nepokretno vozilo treba preuzeti od ovlaštenog Toyota servisera smještenog više od 50 km od prebivališta korisnika, tada će, na zahtjev, Toyota Eurocare dogovoriti i platiti željeznički prevoz prvim razredom u jednom smjeru za jednu osobu do mjesta na kome je vozilo popravljeno. U slučaju da putovanje vozom traje duže od 6 sati, alternativno ćemo ponuditi avionsku kartu poslovne klase.
  • Ako se kvar dogodi više od 50 km od glavne adrese korisnika, a ovlašteni Toyota serviser nije u mogućnosti popraviti automobil istog dana, vozač i putnici mogu birati jednu od sljedećih pogodnosti:

  • Ukoliko korisnik želi ostati u blizini vozila dok traje popravak, Toyota Eurocare će dogovoriti i platiti hotelski smještaj za korisnika i putnike do najviše četiri noći i do vrijednosti 112 € po osobi, po noći, u skladu sa raspoloživosti na licu mjesta.
  • Obroci i drugi posljedični troškovi su odgovornost korisnika i putnika.

  • Toyota Eurocare će dogovoriti i platiti za željeznički prevoz prvim razredom za vozača i putnike, što im omogućava nastavak putovanja do izvornog odredišta na pokrivenom području ili povratak u prebivalište korisnika (zemlja u kojoj je vozilo registrovano).
  • U slučaju da putovanje vozom traje duže od 6 sati, alternativno ćemo ponuditi avionsku kartu poslovne klase.

  • Ako se svi vozači u predmetnom vozilu razbole i nije moguće nastaviti putovanje, Toyota Eurocare će osigurati vozača o svom trošku.
  • Ovaj vozač će pomoći preostalim putnicima nastavak putovanja do korisnikovog doma ili nastavak putovanja do izvornog odredišta na pokrivenom području.
  • Sve dodatne troškove, osim usluga vozača, mora snositi korisnik.

  • Ako je korisniku draže korištenje zamjenskog vozila, Toyota Eurocare će osigurati zamjensko vozilo slične kategorije tokom odvijanja popravka, ograničeno na najviše tri dana.
  • Iako ćemo uložiti napor osigurati podjednako vozilo, ne prihvatamo odgovornost za probleme koji nastanu kao posljedica ograničene lokalne raspoloživosti ili propusta lokalnog partnera ili drugih kompanija u osiguravanju vozila za korisnika. Sve dodatne troškove, osim najma, mora snositi korisnik.