Bez brige zbog gubitka garancije za vlasnike Toyote

TOYOTA ФИНАНС

Svjesni smo da ste zbog situacije sa Corona virusom zabrinuti za mnogo toga, ali barem garancija za Vašu Toyotu ne treba da vas brine. Molimo vas da se pridržavate uputa i mjera koje propisuju lokalne vlasti i ne napuštate svoje domove bez prijeke potrebe. Zbog sigurnosti i zdravlja naših uposlenika, ali i naših kupaca, naš servis je na raspolaganju samo za hitne i neophodne popravke.


 U takvoj situaciji, koristimo priliku da vas obavijestimo da nećete izgubiti garanciju na vaše vozilo, ukoliko se pridržavate sljedećih uputa:

Za vozila do 3 godine starosti:

- Na redovan servis dođete u roku od 2 mjeseca nakon ukidanja hitnih mjera vezanih za pandemiju
- Niste prešli više od 1.500 km dodatno na propisani servisni interval

Za vozila od 3 do 5 godina starosti:

- Na redovan servis dođete do 31.5. (datum ćemo po potrebi prolongirati; ako ste u nedoumici javite nam se na dežurne telefone)
- Niste prešli više od 1.500 km dodatno na propisani servisni interval

Za vozila kojima garancija istječe tokom važenja hitnih mjera uzrokovanih pandemijom, a imaju kvar na vozilu

- Javite se odmah na dežurne kontakte

Datum početka normalnog rada servisa Expo Auto bit će objavljen na našoj web stranici.

Ukoliko tokom trajanja hitnih mjera dođe do kvara na vašem vozilu, molimo vas da nam se obavezno odmah javite na dežurne brojeve telefona kako bi vam dali dodatne upute kako postupiti.

Dežurni kontakti u postprodaji su:

+387 62 497 497

servis@expoauto.ba

Radno vrijeme servisa: 8:00-13:00

Za dodatna pojašnjenja i pomoć stojimo vam na raspolaganju.