Land Cruiser je najduže prodavani Toyotin automobil. Pušten je u prodaju 1. augusta 1951. kao Toyota „Jeep BJ“ (1954. preimenovan u Land Cruiser), te njegova proizvodnja traje 68 godina. Izvoz Land Cruisera van Japana je u punoj mjeri započeo sa serijom 20, koja je predstavljena u novembru 1955., četiri godine nakon predstavljanja automobila prve generacije. Od tada je Toyota dosljedno razvijala izvedbe koje zadovoljavaju stroge zahtijeve kupaca, ne ugrožavajući principe pouzdanosti, trajnosti i vrhunskih voznih svojstva, specijalno na lošim cestama, a koji su predstavljali temelje za razvoj na kojima se Land Cruiser zasniva do danas. Land Cruiser je zbog toga nastavio uživati podršku kupaca širom svijeta. Izvoz je u početku iznosio svega 100 vozila godišnje, 1965. ta brojka premašila je 10.000 vozila godišnje, a danas se Land Cruiser prodaje u preko 170 zemalja i regija u cijelom svijetu, a godišnja svjetska prodaja je otprilike 400.000 vozila. Land Cruiser je značajno doprinio povećanju povjerenja u marku Toyota širom svijeta i stvorio uporište za povećanje Toyotine prodaje. Zahvaljujući izuzetnoj pouzdanosti i trajnosti, postoje regije u kojima se i dan danas koristi Land Cruiser serije 40, nekih 50 godina nakon njihove proizvodnje. Istoriju Land Cruisera simbolizira Toyotin QDR – kvalitet, trajnost i pouzdanost, što je istovremeno temeljni postulat Toyotine proizvodnje automobila. Land Cruiser je pouzdani pratitelj u radu i životu na raznovrsne načine; to je automobil koji prevozi ljude i robu, te koji ispunjava ljudske snove o kretanju; to je automobil koji omogućava ljudima da idu kuda god žele, kada žele i da se zdravi i sigurni vrate kući. U Africi se Land Cruiser koristi za dostavu humanitarne pomoći; u Burundiju za prevoz djece oboljele od malarije u bolnice; a u izbjegličkim kampovima u Ugandi za prevoz pacijenata u klinike. U Australiji, Land Cruiser se koristi za mobilnost u rudnicima cinka i bakra nekih 1.600 metara ispod površine zemlje; koristi se i za tjeranje stoke na velikim imanjima od po 8.000 kvadratnih kilometara. U Kostarici u Srednjoj Americi postoje područja na kojima se Land Cruiser koristi za berbu mrkve na 3.500 metara nadmorske visine, na strminama na kojima i ljudi teško stoje – zato što „je jedino Land Cruiser u stanju doći do tih polja“. 10 miliona prodatih Land Cruisera tokom proteklih 68 godina, koriste se na najrazličitijim cestama te su doprinijeli unaprijeđenju svih Toyotinih automobila. Gledajući prema naprijed, u svrhu zadovoljavanja – pa čak i premašivanja – očekivanja stranaka, razvoj Land Cruisera će se odvijati na temelju ideje da će se koristiti u svim dijelovima svijeta; zbog toga Toyota namjerava postaviti još strože standarde i nastaviti proizvoditi automobile s ciljem stvaranja zaista jedinstvenog automobila.