U uslovima kada se iz kuće nije smjelo izlaziti bez prijeke potrebe, zbog zaštite sigurnosti i zdravlja naših kupaca i uposlenika, razvili smo posebna pravila i procedure kako tokom trajanja pandemije i hitnih mjera zaštite ni jedan kupac ne bi ostao bez garancije na svojoj Toyoti. Sada su mjere zaštite ublažene, naš salon i servis su otvoreni i dostupni za sve potrebe naših stranaka. Sada, nakon ublažavanja hitnih mjera i otvaranja servisa, pozivamo vas da se pridržavate donjih uputa kako biste zadržali garanciju na svom vozilu: Za vozila do 5 godine starosti kojima je vrijeme redovnog servisa bilo između 1.2. i 4.5.2020.: Ukoliko je tokom trajanja hitnih mjera vaše vozilo trebalo doći na redovan servis koji ste morali propustiti, molimo vas da servis obavite do 30. juna 2020. kako biste zadržali garanciju. Ukoliko do tog datuma ne pređete više od 1.500 km dodatno na propisani servisni interval – vaša garancija neće biti u pitanju. Budući da zbog zdravlja i sigurnosti vas i naših uposlenika u servisu može biti prisutan minimalan broj osoba, molimo vas da svoj termin za servis na vrijeme zakažete. Za vozila do 5 godine starosti kojima nastupa vrijeme redovnog servisa nakon 4.5.2020.: Rezervišite na vrijeme svoj termin za redovan servis kako biste zadržali garanciju. Za vozila starija od 5 godina: Zakažite redovan servis u Expo Auto salonu i ostvarite do 20% popusta na osnovu starosti vašeg automobila. Za zakazivanje termina obratite se Expo Auto serviseru putem kontakata koje možete pronaći ovdje.