• Nakon predstavljanja 2015., djelomični cilj od 10 miliona vozila opremljenih TSS sistemom dostignut u prve 3,5 godine • Ugrađuje se u 90 posto Toyotinih vozila u Japanu, Sjedinjenim Državama i Europi • Sudari sa zadnje stane smanjeni su za 70 posto (90 posto u kombinaciji s inteligentnim sonarom razmaka [Intelligent Clearance Sonar] koji pokriva nalet straga pri malim brzinama) • Nastavlja se razvoj radi sprečavanja sudara u raskrsnicama • Uveden na tržišta 68 zemalja i regija, s planiranim širenjem na otprilike 100 zemalja do 2020. godine Toyota Motor Corporation objavila je da je ukupan broj vozila u cijelom svijetu, opremljenih sistemom Toyota Safety Sense (TSS)1, preventivnim sigurnosnim paketom koji je razvila sama Toyota, dostigao brojku od 10 miliona, otprilike tri i po godine nakon predstavljanja u martu 2015. Predviđa se da će do kraja ove godine i tri miliona vozila u Japanu i pet miliona vozila u Sjevernoj Americi raspolagati ovim paketom. Toyota je prvo predstavila ovaj paket na modelu „Corolla”, s čvrstim uvjerenjem da je popularizacija sigurnosne tehnologije od vitalnog značaja. Toyota Safety Sense se trenutno ugrađuje u otprilike 90 posto vozila Toyota i Lexus za tržišta Japana, Sjedinjenih Država i Europe. U ovom trenutku uveden je i na tržišta ukupno 68 zemalja i regija, uključujući Kinu i druge odabrane azijske države, Srednji istok i Australiju. Toyota Safety Sense pomaže u izbjegavanju ili umanjenju štete i povreda izazvanih teškim saobraćajnim nesrećama, na temelju podataka o nesrećama iz Japana, Sjedinjenih Država i Europe. Sistem obuhvata sljedeće tri funkcije: - Sistem automatskog kočenja kod opasnosti od sudara (Pre-Collision System - PCS): pomaže u sprečavanju i umanjenju štete od sudara straga u koje su uključeni vozila i/ili pješaci3 - Sistrem upozorenja prilikom napuštanja saobraćajne trake (Lane Departure Alert - LDA): pomaže u sprečavanju izlaska vozila iz saobraćajne trake i čeonih sudara4 - Sistem automatskog prebacivanja dugih i kratkih svjetala (Automatic High Beam - AHB): pridonosi ranom otkrivanju pješaka i smanjenju nesreća u noćnoj vožnji5 Učestalost naleta straga – najčešćeg oblika sudara u Japanu – kada su u pitanju vozila opremljena sistemom Toyota Safety Sense, smanjen je za otprilike 70 posto6. Uz kombinaciju TSS i inteligentnog sonara razmaka (Intelligent Clearance Sonar - ICS), koji pokriva sudare pri manjim brzinama, broj naleta straga je pao za otprilike 90 posto. Toyota Safety Sense se i dalje razvija, na temelju dvojnog pristupa: jačanjem njegove prilagodljivost saobraćajnim nesrećama koje uključuju smrtni ishod i/ili povrede, te daljnjim povećanjem broja vozila opremljenih ovim paketom, imajući kao konačni cilj potpuno sprečavanje smrti i povreda u prometu. Druga generacija sistema Toyota Safety Sense, predstavljena u januaru 2018., doživjela je poboljšanja u funkciji otkrivanja i ukupnom djelovanju u uporedbi sa prethodnom verzijom, te djeluje i noću kada su u pitanju pješaci i/ili biciklisti. Dalji razvoj je usmjeren na širenje prilagodljivosti kada su u pitanju saoobraćajne nesreće koje uključuju smrtni ishod i/ili povrede, kao što su naleti na pješake i čeoni sudari s vozilima iz suprotnog smjera u raskrsnicama. Toyota i Lexus planiraju uvesti ovaj paket u preko 100 zemalja i regija, uključujući Aziju i Latinsku Ameriku, do 2020. godine. S ciljem pružanja mogućnosti svima da imaju sigurna i pouzdana rješenja mobilnosti, Toyota smatra Safety Sense kamenom temeljcem u proizvodnji sigurnih automobila. Toyota će nastaviti razvijati sigurnost iz cijelog niza aspekata, uključujući podizanje svijesti, na primjer kroz programe kao što je „Support Toyota”7 te podržavajući razvoj saobraćajnog okruženja koje uključuje korištenje Inteligentnog prevoznog sistema (Intelligent Transport System - ITS) i povezanih tehnologija. 1Uključuje vozila marke Lexus opremljena sistemom Lexus Safety System + te Lexus Safety System + A. 2Izračunato na temelju narudžbi/prodaje vozila u Japanu, SAD i Europi od januara do septembra 2018. OEM modeli i poslovni automobili nisu uključeni. 3PCS (s laserskim radarom i kamerom s jednim objektivom, samo za neka vozila) može otkriti predmete ispred vozila, ali ne i pješake. 4Sustavi LKA (Lane Keeping Assist) i LTA (Lane Tracing Assist) uključuju funkcionalnosti sistema LDA 5Uključuje sistem prilagodljivih dugih svjetala (AHS - Adaptive High-beam System). 6Na temelju nezavisnih izračuna koje je izvršila Toyota koristeći podatke o nesrećama dobijene od Institute for Traffic Accident Research and Data Analysis (ITARDA). Rezultati su izračunati na temelju broja saobraćajnih nesreća za vozila opremljena sistemom Toyota Safety Sense u odnosu na vozila Corolla, Prius, Premio i Allion bez tog sistema (ukupno 680.000) između januara 2015. i decembra 2017. Broj nesreća je smanjen za otprilike 90 posto uz kombinaciju inteligentnog sonara razmaka (kočnice za podršku prilikom parkiranja [nepomični predmeti]), konstruisanog za izbjegavanje sudara i umanjenje štete pri vrlo malim brzinama. 7Support Toyota je opšte ime za Toyotine inicijative u Japanu usmjerene ka sigurnosti i bezbrižnosti kao dijela života uz vozila kroz podizanje svijesti stranaka i dodatnom popularizacijom sigurnosne tehnologije. Konkretno, Support Toyota uključuje podizanje svijesti o problemima sigurnosti u prometu (kao što je City Firefly Project) i promociju boljeg razumijevanja naših proizvoda i usluga, uključujući sigurnosnu tehnologiju, internetsko povezivanje, Safety Support Car, Welcab i Support Toyota Plus.